Florentina Loredana Dalian

sâmbătă, 9 august 2014

Părere

Gânduri expirate




„Am şi eu o părere
dar nu sunt de acord cu ea”
că lumea a-nnebunit
Toţi aleargă
unii după hrana zilei de mâine
alţii după cea a generaţiilor viitoare
alţii puţini după voturi

Se construiesc cyborgi
se redescoperă planete
se cumpără pământ pe lună
s-ar zice că Terra nu ne mai încape
se dau lovituri de stat
lovituri de la unsprezece metri
cad bănci
se răscoală popoare

se râde se plânge se moare
de foame de sete de orgolii
de tren de maşină de avion
dar mai ales de
singurătate

se urăşte se scuipă
se mai iubeşte din când în când
aşa pe la colţuri
cu jumătăţi de măsură

se ţipă se tace
curată nebunie

şi mai am o părere
cu asta chiar sunt de acord
ce-mi pasă mie de toate acestea
când îmi ajunge iubirea?

 Slobozia, 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu