Florentina Loredana Dalian

luni, 25 august 2014

Îmi iau regatul înapoi

Gânduri expirate


Uneori aşteptările
ne sunt răsplătite
căutările
îşi află pe cel căutat
chiar dacă
uneori
fără a băga de seamă
mai greşim cărarea
mai încurcăm drumurile
înainte de
Gara finală
în care ne hotărâm să rămânem
pentru totdeauna

Dacă aş avea
aş da un regat
nu nu pentr- un cal
aş da un regat
în schimbul unui drum mai drept
care să fi dus până
la tine
aşa mai repede
mai fără ocolişuri
mai fără alte cărări

Dar cine ştie
dacă
drumurile noastre
ar fi fost mai drepte
decât o dreaptă
cine ştie dacă atunci
n-am fi trecut unul
pe lângă cealaltă
ca două accelerate
într-o haltă oarecare
fără să ne recunoaştem
fără să tragem măcar
semnalul de alarmă
în semn de
salut

Şi când mă gândesc
la faptul că poate
am fi mers pe acele
două drumuri drepte
ca două linii paralele
ce se-ntâlnesc la infinit
când mă gândesc că poate
cele două drumuri nu
s-ar fi intersectat niciodată
sub niciun unghi
fie el drept ascuţit sau obtuz

atunci mai bine
îmi iau regatul înapoi
şi las fără regrete
drumul
aşa cum a fost
mai bun mai rău
dar ce contează
câtă vreme
până la urmă
m-a purtat către
tine

Slobozia, 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu