Florentina Loredana Dalian

vineri, 12 septembrie 2014

Grădina cu meri înfloriţi


Gânduri expirate


Mai ştii când îţi spuneam
de grădina mea cu meri înfloriţi
în toate anotimpurile?

Într-o noapte-am visat
că merii toţi se transformaseră
în şerpi
mă urmăreau peste tot
mă sufocau
mi se încolăceau lipicioşi
de gură de sâni de pântec de glezne
te căutam nu erai
te strigam să mă salvezi
şi nu-nţelegeam
prin ce miracol
merii mei
ajunseseră să mă urască

eu n-am urât niciodată
nici
n-am iubit cu jumătăţi de măsură
n-am făcut economie de suflet nu
eu când iubesc iubesc
şi-o strig în gura mare
fără false pudori
fără sentimente
de vinovăţie
fără alte
farafastâcuri boiereşti

şi dacă nu mă-ncurc
cu jumătăţi de măsură
de ce atunci
merii mei înfloriţi
să se transforme în şerpi?

Aşa-i c-a fost
doar un vis urât
cum se mai întâmplă?

Rămâne desigur
întrebarea
generally speaking
dacă nu cumva e posibil
ca
de la bun început
orbit de prea multă
iubire
să poţi confunda
şerpii
cu merii
înfloriţi...

Slobozia, ianuarie 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu