Florentina Loredana Dalian

duminică, 26 iunie 2016

Vârstă a anilor mei 20



Te mai găsesc uneori, vârstă a anilor mei 20,
prin ruina unui gând sau vreo fotografie îngălbenită,
te privesc cu părere de rău că te-am trădat
când erai atât de frumoasă, de aparent liberă,
cu atât de multe posibile opțiuni...
ți-am nesocotit toate darurile
am făcut alegeri haotice, te-am jucat la zaruri
și te-am pierdut.

Dar nici tu ingrato nu m-ai prețuit!
eram gingașă, mergeam pe tocuri de 10,
învățam grețoșenii inginerești
zicând eu că precis asta-nseamnă fericirea;
când colo m-ai ros cu o mie de lanțuri
(da, știu că mi le puneam singură),
m-ai mințit cu o mie de visuri
(da, eu mi le făuream)
și n-ai dat doi bani pe inocența mea.

Te mai găsesc uneori, vârstă a anilor mei 20,
te-am iertat demult
căci numai tu știai să pari veșnică
în straie atât de grabnic-pieritoare.

Slobozia, 26 iunie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu