Florentina Loredana Dalian

marți, 7 iunie 2016

SCÂRŢ!

Revistă de umor şi nu numai... din Iaşi

 

 

La Iaşi, apare, sub egida Societăţii literar-umoristice "Academia Liberă Veche Păstorel", una dintre puţinele reviste literare dedicate umorului: "Scârţ!". O revistă foarte bună, care nu face rabat de la calitatea scriiturii. Sub oblăduirea spiritului marelui Păstorel (avocatul, epigramistul şi rafinatul om de cultură Al. O Teodoreanu, fratele scriitorului Ionel Teodoreanu), având ca preşedinte de onoare pe umoristul de excepţie George Petrone, preşedinte executiv pe epigramistul Vasile Vajoga şi redactor-şef pe domnul Adrian Grăjdeanu (evident, tot umorist), în cele 60 de pagini cu apariţie lunară ale revistei apar cele mai reprezentative nume ale umorului românesc la ora actuală. Onorată că dragii mei prieteni ieşeni (pe unii abia cunoscându-i, pe alţii doar virtual) mi-au făcut onoarea să mă includă de vreo doi ani încoace în revistă, nelipsind din ea, precum martie din post. Chiar dacă nu doar cu texte umoristice am apărut, cele mai multe selectate direct presupun de domnul Grăjdeanu de pe blog. De fiecare dată mă întreb: să vedem ce mi-a mai publicat? Surpiza lunii iunie a fost publicarea în paginile revistei a corespondenţei mele cu domnul Marian Ştefan. 
Pentru cei care doresc să-şi facă abonament (f. ieftin, de altfel), las datele de contact la vedere. E o revistă foarte bună, iar umorul bun în zilele noastre e atât de rar. Şi avem atâta nevoie de el! Aşadar... ete (mai jos), Scârţ! :))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu