Florentina Loredana Dalian

sâmbătă, 25 iulie 2015

Premiul II la concursul de proză scurtă și poezie „Noi susținem excelența”

Revista „Occidentul Românesc”, Spania, 2015





Revista „Occidentul Românesc” din Spania a organizat concursul de poezie și proză scurtă în cadrul campaniei „Noi susținem excelența”. Concursul s-a adresat tuturor românilor între 18 și 70 de ani, din țară sau străinătate. Din cele 637 materiale primite inițial, au fost selectate 159 care au respectat cerințele de concurs, iar ulterior s-a făcut o nouă selecție a unui număr de 35 de autori (dintre care 10 la proză scurtă). Rezultatele finale la secțiunea proză scurtă arată astfel:

Premii:

I - Carmen Ionela Sârbu - București
II - Florentina Dalian - Slobozia
III - Lică Barbu - Brăila

Rezultatele complete (premii și mențiuni la ambele secțiuni), precum și componența juriului și câteva dintre impresii pot fi văzute pe site-ul revistei. AICI

În comunicat, Redacția Occidentul Românesc mai face mențiunea că premierea va avea loc în luna noiembrie 2015, în cadrul Galei Campaniei de Excelență care se va desfășura în Spania.

Am participat cu textul de proză `Balerina`.
Mulțumiri redacției și membrilor juriului!

Slobozia, 25 iulie 2015

2 comentarii:

  1. Felicitări! Ai făcut socoteala câte premii ți-a adus "Balerina"?
    Mergi în Spania?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc! Balerina aceasta nu mi-a adus decât acest premiu. Balerina din capul meu mi-a adus mai multe :))
    Nu știu cum e cu Spania, depinde de organizatori. Mi-ar plăcea, totuși...

    RăspundețiȘtergere