Florentina Loredana Dalian

duminică, 26 august 2012

Calendar haiku 2013

August 2013





Ioana Dinescu (http://haikuind.wordpress.com/) şi Constanţa Erca (desene) au realizat un calendar haiku (mai corect ar fi haiga, deoarece conţine şi desene) română-engleză,  pentru anul 2013. 
Luna august conţine un haiku pe care l-am scris mai demult. Sincer, aş fi preferat luna iulie, o dată pentru că îmi place mai mult, o dată pentru că floarea soarelui, această minunată floare care m-a fascinat dintotdeauna, nu doar pentru estetica ei, cât şi pentru orientarea sa solară, este în plină splendoare în această  lună. 
Oricum, mulţumesc Ioanei pentru includerea mea în acest calendar special. 
Iată de spune Ioana despre: "Nici macar tentaculele caniculei nu au oprit-o pe Constanta din munca de creatie. Am reusit la timp sa definitivam calendarul 2013. 
Asa cum ne-am propus si la cel din 2012, produsul final trebuie sa fie ceva deosebit, dar nu intr-atat de aparte incat sa sperie publicul necunoscator. De aceea, Constanta a adoptat aceeasi maniera grafica, suficient de "usurica" încât sa placa unui public mai larg, dar in acelasi timp sa nu se indeparteze prea tare nici de cerintele esteticii nipone, cum ar fi simplitatea, golul si echivocul. Eu spun ca ne-a reusit si de data aceasta un obiect frumos, cu care putem aparea si prin "strainataturi". "
Mie, desenele mi s-au părut cu adevărat suave şi interesante. Haiku-urile pe măsură. Felicitări!

Ceilalţi autori de haiku incluşi sunt: Clelia Ifrim (ianuarie), Livia Ciupav (februarie), Eduard Ţară (martie), Virginia Popescu (aprilie), Patricia Lidia (mai), Bea Hurmuz (iunie), Şerban Codrin (iulie), Ioana Dinescu (septembrie), Vasile Conioşi-Mesteşanu (octombrie), Nicole Pottier (noiembrie), Ana Urma (decembrie). 
Dacă ar fi să-mi exprim o preferinţă personală, dintre toate, cel mai mult îmi place luna martie. 

(Îmi pare rău că nu m-am priceput să pun tot calendarul, l-am primit în format ppt. Fotografia mea a venit şi separat).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu