Florentina Loredana Dalian

luni, 14 decembrie 2015

Brașoave printre ostroave



 Șarje amicale Marian Ștefan - F.L. Dalian



Şi a mai trecut o vreme. Am aflat pe unde ai mai umblat, ce vise ţi-au mai încolțit la tâmplă, ce amintiri te mai cheamă în trecut, cum mai stăm cu iubirea de țară. Și, dintr-o dată, căzuși răpusă de tristețe și singurătate.

Ia-ţi geamantanul

Te plângi că prin ostrov e ceaţă şi frig,
Că nu se mai vede până la dig,
Că apa îngeață la mal
Și totul alunecă trist în banal…
Ți-e greu și oftezi că n-ai cui
O vorbă duioasă să-i spui.
X a plecat și-a uitat să se-ntoarcă?
Ia-ți geamantanul și urcă-te-n barcă,
De ce să mai plîngi, n-are rost,
Tipul acela, bag seama,-i un prost!,
Să vadă și el, căpcăunul,
Cum e să fii singur când vine Crăciunul!

MȘ, București, 14 decembrie 2015


Mai bine iau vâsla

Dragă prietene, eu nu mă plâng
Și n-am să mă smiorcăi pentr-un nătâng.
Așa-s bărbații, niște eroi,
Când ai nevoie de ei, o tulesc la război.
Își fac din asta un țel înalt
Și iau cetăți mii cu asalt.
Ce treabă au ei cu Crăciunul?
Mai bine să tragă cu tunul.
Or avea și războaiele astea vreun rost,
Lasă-l pe X, că nu-i prost!
Cât despre altele... nu mă bag;
Mai bine iau vâsla. Pe post de ciomag!

FLD, Slobozia, 14 decembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu