Florentina Loredana Dalian

joi, 13 februarie 2014

De drag, de jale şi de dor

Serată literar-artistică


Elena Toma, aşa cum am cunoscut-o, nu este numai un artist care-şi manifestă talentul pe multiple planuri (literatură, muzică, pictură), ci şi un organizator de evenimente. Împreună cu scriitorul Marian Ilie, s-au apucat de năzbâtii prin Bucureşti, organizând, începând de vinerea aceasta, serate literar-artistice, unde invită scriitori, muzicieni, pictori, etc. Printre invitaţii dumneaei mă aflu şi eu, vineri 21 februarie 2014, când voi lansa cartea "Aceeaşi lună peste sat". Alături de mine se vor afla scriitorii bucureşteni Passionaria Stoicescu şi Gabriel Dragnea, care îmi vor face onoarea de a vorbi despre carte, poeta slobozeană Carmen Tănase care va citi fragmente din carte şi solista de muzică populară Ioana Marin care ne va (în)cânta. Detalii despre întregul eveniment - în afişul de mai jos. 
Pe cei care vreţi şi puteţi, vă aşteptăm cu drag, vineri, 21 februarie a.c., orele 18:00, la Hanul Negustorilor (Bucureşti), str. Academiei, nr. 1A. 

4 comentarii:

  1. Felicitari! Sa fie o seara frumoasa! Si eu sunt in Bucuresti ( vineri). Nu promit ca ajung, dar incerc...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc mult, Florina! M-aş bucura să poţi veni şi să ne vedem. Te aştept cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vă aşteptăm, cu drag ! Vă doresc mult succes !

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumim, doamna Toma!
    A fost o seară minunată!

    RăspundețiȘtergere