Florentina Loredana Dalian

joi, 31 ianuarie 2013

Omul sfinţeşte locul - duminică, 03 februarie 2013, la Curier TV

Invitată (printre alţii): Florentina Loredana Dalian


Se va întâmpla duminică, 03 februarie 2013, la emisiunea "Omul sfinţeşte locul" realizată de Andreea Mihai la Curier TV Piteşti. Habar n-am ce caut acolo, dar, de căutat, voi căuta. Sper să şi găsesc. În direct! Văleu!
Povestea, de fapt, a început aşa: doamna Elena Toma, pe care am cunoscut-o anul trecut în octombrie, cu ocazia festivalului de literatură de la Piteşti, m-a invitat să filmeze cu mine una dintre emisiunile pe care le realizează la Curier TV - "Treptele succesului". Acum, n-am înţeles dacă-i vorba de cei care le urcă sau de cei care le coboară. Glumesc! Emisiunea o vom înregistra sâmbătă, 02 februarie,  şi va fi transmisă sâmbătă 09 februarie 2013 (dar despre asta voi anunţa separat). 
Ce s-a gândit doamna Toma, tot fac drumul până la Piteşti, m-a recomandat şi colegei sale, doamna Andreea Mihai, pentru emisiunea "Omul sfinţeşte locul", care va fi transmisă în direct duminică 03 februarie 2013,  între orele 14 - 17. Eu voi intra în emisiune la ora 15.  Dacă vă e dor de mine, aveţi posibilitatea să mă spionaţi on-line pe internet, la această adresă:

Curier TV - online

Şi dacă nu vă e dor, tot aşa.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu