Florentina Loredana Dalian

marți, 26 august 2014

Ploaia sau dragostea


Ploua ca la sfârşit de lume
în dimineaţa aceea
curând ploaia mi s-a mutat în ochi
când mi-am amintit că
o uşă spre tine-i zidită
eu ca o altă Ană
purtându-mi încercuirea în cărămizi invizibile
aştept o fisură
- Duminica strângerii de mână –
prin care să respir aerul tău
înveşmântat în roşu

mereu se trasează graniţe
mereu visăm să ne construim aripi
ochii se umplu cu lacrimi de adoraţie
atunci când iau drumul înapoi între ziduri
şi-mi spun – a câta oară –
că data viitoare va fi altfel
că data viitoare din două una
ori voi dinamita uşa
ori voi trece indiferentă pe lângă ea

în realitate
nici una nici alta nu se întâmplă
îmi duc mai departe zidul în spate
aşteptând să-l topească
ploaia sau dragostea


Slobozia, 26 august 2014




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu