Florentina Loredana Dalian

vineri, 21 octombrie 2016

Odihnă veșnică, Vasile Andru!




Am aflat că s-a dus la Domnul scriitorul Vasile Andru, unul dintre cei mai prolifici și religioși scriitori contemporani. Chiar aseară, citeam în „Helis” / septembrie-octombrie 2016, articolul său intitulat „Monseniorul Vladimir Ghika merge să-l convertească pe Vladimir Lenin”. I-am citit textele din reviste literare și o parte din cărți. Am avut o singură dată ocazia de a-l vedea, la o întâlnire cu cititorii, organizată de Biblioteca Județeană Ialomița, în decembrie 2009, la Centrul Cultural „Ionel Perlea” din Slobozia. Din puținul timp ce ne-a fost dat împreună, dincolo de latura sa literară, l-am perceput ca pe un om cald, deschis, mereu zâmbitor, care ajunsese la o anume înălțime spirituală. La fel, dintr-un mesaj din 27 mai a.c, ca răspuns la un mesaj prin care, laolaltă cu alții, îi trimisesem și lui o revistă „Fereastra”: ”Buna ziua, primisem deja revista, Tocmai v-am citit. Îmi place. Cu laude si cu drag, Andru”

Cu laude și cu păreri de rău...
Dumnezeu să-l odihnească în pace!




Foto: decembrie 2009, Slobozia, Centrul Cultural UNESCO `Ionel Perlea`

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu