Florentina Loredana Dalian

miercuri, 19 august 2015

Șapte ani



Au trecut. viața
s-a scris cum s-a scris
poate ne-am mai înțelepțit cu un rid
fiecare și-a urcat cărările treptele
în timpul acesta ne-am apropiat
și ne-am depărtat cu teamă apoi
să nu ne uităm iar îmbrățișați
șapte ani. e mult e puțin?

scriu pe urma lăsată de trupul tău
și mă întreb dacă ai fost ori poate mi s-a năzărit
ca-ntr-o poveste cu o mie și una de nopți
poate da poate aș zice c-a fost doar vis
dar eu miros atât de concret a tine
și toate din jur îmi vorbesc despre dragoste
despre noi atât de tineri atât de frumoși
cândva întâmplați în gara de est
rămași de-atunci unul cu altul
într-un nefericit contratimp

aștern cuvinte pe urma trupului tău
și mă uimesc cât de puține clipe frumoase
ne trec prin viață
ca trenuri zorite prin gări...


București, 19 august 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu