Florentina Loredana Dalian

marți, 23 august 2022

Mi s-a spus

 

Motto: „A pleca înseamnă a muri puțin”

 

Mi s-a spus c-ai murit

Într-o țară, demult,

În pământ țărmurit

Lângă marea-n tumult.

 

Mi s-a spus c-ai plecat

Într-un ceas fără cuc

Și-ntr-o toamnă-ai mâncat

Toată frunza de nuc.

 

Mi s-a spus că ești viu

Doar în poza cu miri,

C-ai ajuns prea târziu

La trecute iubiri.

 

Mi s-a spus c-ai plecat

Într-o noapte pe roți

Și că drumul uitat

Înapoi nu-l mai poți.

 

Mi s-a spus c-ai murit

Într-un tren către Rai

Și că-n cer azurit

Te-ai mutat într-un mai.

 

Chiar și fără de lege

Multe vorbe s-au spus:

Cum că poate-ai fi rege

Într-o țară de sus.

 

Câte n-am auzit

A le crede nu pot,

Căci eu știu c-ai murit

Doar puțin, incomplet, nu de tot.

 

Slobozia, 23 august 2022                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu