Florentina Loredana Dalian

marți, 13 decembrie 2022

Memento Scholae

 

 

 
Întâlnire literară cu elevi ai Colegiului Național „Mihai Viteazul” din Slobozia (unde am absolvit și eu și unde merg întotdeauna cu plăcere), clasele a X-a E (Filologie) și a IX-a H (Științe sociale), dar și câțiva din clasa a XII-a, coordonați de doamna profesoară Mariana Tărăcilă. Am avut un dialog interesant, s-au citit (și chiar interpretat) fragmente din cartea „Hanul dintre vii”, mi-au pus o serie de întrebări la care am răspuns cu plăcere. Cea mai mare bucurie: la finalul orelor de curs, când cei mai mulți au zbughit-o în pauza binemeritată, câțiva au rămas să mai vorbim, neîndurându-se să plece (sunt cei care apar în fotografia de grup).
Mulțumesc doamnei profesoare și elevilor pentru acest regal al comunicării între generații!
 



Foto: Silvia David

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu