Florentina Loredana Dalian

marți, 12 mai 2020

Măritată


Gazel, la tema „De-ale căsătoriei”


Măritată-s și mi-e bine,
Pe palme soțul mă ține.

Mai fuge, sătul, de-acasă,
Dar se-ntoarce tot la mine.

Chiar și ochii, zgubilitici,
Îi mai fug pe la vecine,

Iar din portofel mai sare
Câte-un ban la orfeline.

Se mai duce și se-mbată,
Se-nconjoară de jivine

Și mai pipăie, prin colțuri,
Niște forme foarte pline,

Ori cărarea mai încurcă,
Rătăcind printre ruine.

Dar nu-mi pasă mie d-astea
Și nu-mi e de fel rușine,

Căci bărbatul meu, iubitul,
Are gusturi foarte fine.

Și în lume când mă scoate,
Mă transportă-n limuzine.

Dar la cât sunt de urâtă,
Lumea-i gata să leșine. 


Florentina Loredana Dalian
Slobozia, 23 ianuarie 2020


Caricatură de Ivailo Tvetkov

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu