Florentina Loredana Dalian

joi, 19 octombrie 2017

Antologie de aforisme, 2017




Fundația Pelin a editat Antologia Festivalului Internațional al Aforismului (ediția I, 2017, Tecuci), alcătuită de scriitorul Vasile Ghica. Datorită participării mele la concurs, mi-au fost selectate câteva aforisme, alături de cele ale câștigătorilor și ale altor participanți. Mulțumesc frumos, este o bucurie și o onoare!
În finalul cărții, există și un capitol cu expresii și cugetări latine și unul dedicat aforismului de la începuturi și până astăzi. Un volum valoros, din câte mi-am dat seama doar răsfoindu-l, deocamdată.
Din Slobozia, în carte este, de asemenea, prezent, scriitorul Gheorghe Dobre, redactor șef al revistei „Helis”. 



2 comentarii:

  1. Aforismele pe care le-am citit sunt deosebite!
    Doresc sa cumpar cartea!
    Unde o gasesc?
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne bucurăm. Vă rog să luați legătura cu dl. Vasile Ghica, la e-mail vasghica@gmail.com, sau pe facebook, pentru achiziționarea cărții. Dacă nu vă răspunde sau nu mai are, mai am eu un exemplar. E-mail: loredana_florentina@yahoo.com

      Ștergere