Florentina Loredana Dalian

luni, 30 aprilie 2018

Pr. Ilie Imbrescu - „Trepte de har”




Părintele Ilie Imbrescu s-a stins în temnița de la Aiud, în 1949, la vârsta de 40 de ani. Am avut onoarea de a-l cunoaște pe fiul său, domnul inginer Paul-Corneliu Imbrescu. Domnia sa mi-a făcut recent o bucurie, trimițându-mi cartea de versuri „Trepte de har” scrisă de tatăl său, în care sunt strânse poezii compuse de-a lungul vieții, inclusiv în temiță. Și o scrisoare în care domnul Imbrescu îmi împărtășește bucuria de a fi reușit să-și comemoreze părintele anul trecut, declarat de Patriarhia Română ca Anul Comemorativ Justinian Patriarhul și al apărătorilor Ortodoxiei în timpul comunismului.
Dumnezeu să-l odihnească pe părintele Ilie Imbrescu!

Pe-un rug aprins din spinii Lui
Mă văd biet abur care pier -
Dar, plin de-un dor fierbinte-mi sui
Nădejdea tare pân' la Cer.”

(De profundis, fragment - Ilie Imbrescu)

Florentina Loredana Dalian
Slobozia, 30 aprilie  2018



(scrisoare publicată cu acordul autorului)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu