Florentina Loredana Dalian

luni, 5 decembrie 2016

Apoi au înflorit magnoliile... în ghetuțele mele pentru Moș Nicolae

Almanahul comunei Munteni Buzău/ Ialomița




Cu o zi în avans, am primit de la scriitorul George Stoian, deghizat în Moș Nicolae, frumosul almanah al comunei Munteni Buzău, alcătuit de domnia sa și susținut financiar de primarul comunei, domnul Florin Stan.
Cartea, „o istorie a comunei Munteni Buzău relatată pe scurt și accesibil, carte de informație și divertisment”, are ca moto un scurt dar edificator fragment din „Ciulinii Bărăganului” (Panait Istrati): „... dacă vrei să te afli singur cu Dumnezeul tău, atunci du-te pe Bărăgan: e ținutul pe care Creatorul l-a hărăzit Munteniei, pentru ca românul să poată visa în voie”.
În carte sunt prezentate instituții, personalități ale satului - foste și prezente - scurte povești istorice etc, toate acestea fiind bine susținute și de fotografii.
Autorul George Stoian mi-a făcut onoarea de a-mi dedica o pagină (130), exact la jumătatea cărții care conține 260 de pagini, format A4. Pagină intitulată sugestiv, după unul dintre romanele mele („Înainte de magnolii”) - „Apoi au înflorit magnoliile”. Evident, alegere justificată de calitatea mea de fiică a satului. Mulțumiri!
Felicitări tuturor celor care au pus umărul la această frumoasă realizare!
Conform precizărilor autorului, lansarea va avea loc la o dată ulterioară celei de 11 decembrie a.c.








F. L. Dalian, Slobozia, 05 decembrie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu