Florentina Loredana Dalian

marți, 5 iulie 2016

Tim Tim-Timy şi poezia pentru copii

Menţiune la ediţia a V-a a concursului, 2015-2016





Am încercat (cu rezultate mai mult sau mai puţin notabile) aproape toate speciile literare: proză scurtă, roman, poezie, dramaturgie, poezie religioasă, haiku, tanka, haibun… De-o singură specie stăteam departe ca de foc: poezia pentru copii. Îmi pare că, pentru a te apropia de ea, trebuie să dai dovadă de-o mare gingăşie, candoare şi, totodată, să nu baţi câmpii aiurea cu floricele pe câmpii, să scrii într-un limbaj simplu, pe înţelesul copiilor, dar care să placă şi oamenilor mari; treabă deloc uşoară, în opinia mea.

Prin ianuarie a.c., am văzut anunţul unui concurs şi mi-am propus aşa, într-o ambiţie, să scriu şi eu 3 poezii (atât am scris, 3! Că atâtea se cereau) să văd ce iese. Toate poeziile concurenţilor au fost afişate pe site. N-am avut timp să le citesc, dar am constatat că sunt mulţi, aşa că nu mă aşteptam la vreun rezultat. Şi totuşi… Juriul mi-a acordat o menţiune, care este mai mult decât îmbucurătoare pentru mine, deşi am premii destule, acesta e unul special, fiind vorba de … copii. Poate la un viitor concurs mai scriu trei! 

Mai jos, informaţii de pe site-ul concursului:  



La Concursul de poezii pentru copii TimTim-Timy, editia a V-a, anul scolar 2015-2016, a fost primit un numar de 826 poezii, de la 213 participanti.
Juriul a fost format din membrii Uniunii Scriitorilor din Romania: Ioan Es Pop (presedinte), Calin Vlasie si Cosmin Perta.

Au fost acordate cate un premiu pentru locurile 1, 2 si 3 si 10 mentiuni. Premierea s-a facut in functie de media punctelor acordate de catre membrii juriului.


Fundatia pentru Stiinte si Arte Paralela 45 si Editura Paralela 45 isi rezerva dreptul de a utiliza textele participantilor la concursul de poezie in materiale si caiete publicate de Editura Paralela 45, cu acordul autorilor. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu