Florentina Loredana Dalian

vineri, 17 iunie 2016

Muza-Zuza


Mi-am tras faţă de zuză. Mă rog, nu eu... În 31 mai 2014, la festivalul "Alb-Umor" de la Alba Iulia, caricaturistul constănţean Leonte Năstase mi-a încondeiat arătarea, întru veselirea posterităţii. Problema e că nu prea mă recunosc. Leonte Năstase e un foarte bun caricaturist, fără discuţie, dar pesemne "arătarea" mea nu corespunde unor cerinţe care să o recomande ca fiind numai bună de făcut de râsul lumii. Dând întâmplător peste această caricatură de care uitasem, mi-a căşunat că, de fapt, aşa arată pesemne muza mea. O zuză rânjită care vine doar când are ea chef, o hlizită care nu ţine cont de faptul că bietul scriitor (recte myself) are nevoie de inspiraţie ca de aer. Aşa că m-am hotărât s-o dau pe net, poate s-o îndura să mă viziteze, măcar să-mi bată obrazul. Dacă o prind, o-nhaţ de-o aripă, o leg şi nu-i mai dau drumul. Feriţi-vă! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu