Florentina Loredana Dalian

marți, 20 octombrie 2015

"Expresul de ora 25" jucat la Brăila







Am aflat şi eu de pe net (trăiască!), cu totul întâmplător, că mâine mi se joacă o piesă la Brăila. M-am bucurat, nu zic nu, dar parcă mi-ar fi plăcut să fiu măcar informată, dacă nu şi întrebată iniţial. Altfel, doresc succes trupei ambiţioşilor!

Aceeaşi piesă, dar puţin adaptată, se va juca marţea viitoare la Constanţa, în cadrul unui proiect finanţat de AFCN. Dar despre asta, la vremea respectivă. 


Mergeţi la Brăila să vedeţi piesa, să-mi spuneţi şi mie cum a fost!  
Ei, şi dacă tot suntem la capitolul "surprize", căutând cu intenţie de data aceasta, am aflat că piesa a mai fost jucată şi la Bistriţa de o trupă de teatru de elevi. Noi să fim sănătoşi! Şi "să ne râdem", căci piesa este - sau măcar se vrea a fi - comedie. 

"Asociația Tineri pentru Comunitate Bistrița, derulează în perioada mai-decembrie 2015 proiectul „Tablou Uman” cu finanțare de la Consiliul Județean Bistrița-Năsăud.
În cadrul acestui proiect elevii mai multor școli din mediul rural beneficiază sau vor beneficia de programe de creație artistică.

La data de 21 iunie, trupa de teatru formată din elevii de la Școala Gimnazială Budacu De Jos și coordonată de Răzvan Bărbos – voluntar activ al Asociației Tineri pentru Comunitate și actor în Trupa Corint, au pus în scenă, la Centrul de Tineret Bistrița, piesa de teatru „Expresul de ora 25″ de Florentina-Loredana Dalina.
„Publicul, deși nu foarte numeros, a fost încântat, iar micii actori au fost minunați”, după cum au scris pe pagina de socializare cei de la Asociația Tineri pentru Comunitate Bistrița.
Finanțarea pentru proiectul „Tablou Uman”, este de 7500 de lei.
Sursa: gazetadebistrita.ro, 23 iunie 2015"
Tablou uman

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu