Florentina Loredana Dalian

duminică, 3 mai 2015

A fost demult




A fost demult ploaia aceea
pe străzile mărginaşe ale Parisului...
la Sacre Coeur, îmi arătaseşi dantelăria exterioară;
eu întrebam şi unde-i inima?
în timp ce vântul duşmănos de octombrie
îţi dezvelea fruntea înaltă.
"Sculptorii n-au inimă" mi-ai spus.
Păreai obosit de-atâta toamnă,
eu de-abia începusem să aflu ce-i vara.
"Anotimpurile nu se întâlnesc, Joretta!"
Dar eu am urât postulatele
şi n-am înţeles de ce nu se cer demonstrate.
Viaţa nu se înghesuie în formule matematice,
nici nu se trăieşte după principii euclidiene.
Râdeai de bazaconiile care-mi ieşeau de sub umbrelă,
râsul tău suna precum clopotele de seară,
iar sărutul avea gust de cireşe-amare.
Mă credeam femeie.
"Ce copil eşti!", mi-ai spus,
punând între noi anotimpurile...

  
Slobozia, 02 mai 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu