Florentina Loredana Dalian

joi, 19 martie 2015

Lumina literară şi artistică, martie 2015





A apărut revista „Lumina literară şi artistică”, supliment lunar coordonat de poeta Daniela Şontică, al ziarului „Lumina” al Patriarhiei Române.
          Cele 4 pagini ale suplimentului au un conţinut variat şi interesant, iar în cuprinsul lor pot fi citite:
-         Interviu realizat de Dan Cârlea cu criticul literar Felix Nicolau
-         Poezie de Ana Blandiana
-         Recenzie de carte, un articol despre artă plastică (Marina Roman) şi unul despre librăria Cărtureşti Carusel (Camelia Cavadia)
-         Poezia Vechiului Testament
-         Proza „Când Dumnezeu era impiegat” de Florentina Dalian

Revista poate fi citită on-line sau descărcată în format PDF (la fel ca şi numerele anterioare) de AICI.
Mulţumesc poetei "cu nume de profet” (după titlul uneia dintre cărţile sale) Daniela Şontică, pentru publicare!
Am primit şi un feedback emoţionant de la unul dintre cititorii mei fideli: profesorul de muzică şi cantautorul Vasile Tănase din Dorohoi, pe care l-am întâlnit o singură dată, în 2008, la Festivalul de Literatură de la Suceava-Udeşti (Magda Isanos-Eusebiu Camilar), cu care mai corespondez din când în când pe teme artistice, ca, de altfel, cu toţi prietenii mei „literari” din ţară. Cu mulţumiri şi bucuria întâlnirii întru lectură!

“Îţi sărut mâinile şi îţi mulţumesc din suflet, distinsă şi iubită prietenă, pentru minunata Revistă!
Citindu-ţi emoţionanta povestire "Când Dumnezeu era impiegat", efectiv am lăcrimat şi eu, amintindu-mi de tatăl meu, Victor, odihnească-l bunul Dumnezeu, care a fost ceferist, plecând de la magaziner, casier, impiegat de mişcare şi ajungând şef de gară, până când s-a pensionat...Gările pustii ce le-ntâlnesc şi eu, acum, după 25 de ani de la Revoluţie, în călătoriile mele, mă întristează şi mă revoltă în aceeaşi măsură.
Multă sănătate şi succes în continuare! Bunul şi atotputernicul Dumnezeu să te ocrotească, alături de toţi cei apropiaţi!
Cu tot dragul, Vasile TĂNASE,
Dorohoi”
(19 martie 2015)
Slobozia, 19 martie 2015

Foto: Cristian Shuca/ Mirela Urse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu