Florentina Loredana Dalian

duminică, 18 ianuarie 2015

Să-ţi zic

Corespondenţă Moromete - Lori (alias Marian Ştefan - F.L. Dalian)





 Ce-şi mai scriu poeţii când li se face dor...

Ți-am spus

Ți-am spus că stau cu ochii pe tine,
nu-ți vine să crezi;
Ei, bine,
Vreau să citesc cum a fost la Maltezi.

Spune-mi ceva despre Gică,
Ce mai scrie Costel?
Florin și-a găsit vreo gagică,
Nicu și-a adus cafeaua cu el?

Le-ai spus cât de tare mă mistuie dorul?
Aștept să se facă bine piciorul
Și-ndată spre voi îmi iau zborul!

(Marian Ştefan, Bucureşti, 18 ianuarie 2015)


Să-ţi zic...


... să-ţi fac, să-ţi dreg,
nu, nu asta era ideea!
din moţul patului aleg
să-ţi spun acum epopeea.

la Maltezi e cum bine tu ştii,
ca într-o lume nebună:
văcuţele fată pui vii,
poeţii aleargă, smintiţi, după lună.

ba încă unii mai naşparlii,
susţin că au prins-o de-un colţ,
şi ca s-o vezi, când ai să vii
Florin o s-o prindă-ntr-un bolţ.

Gică e tot aşa cum îl ştii,
Costel scrie de parcă mâine-ar muri,
Florin de gagici n-are timp,
iar Nicu, în fumul ţigării, se-nvăluie ca într-un nimb.

eu printre ei mă strecor
şi mă gândesc că ţi-e dor.
hai, drege-ţi odată piciorul
şi spre Maltezi cată-ţi zborul!

(Lori, Slobozia, 18 ianuarie 2015)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu