Florentina Loredana Dalian

sâmbătă, 16 august 2014

Plecările mele de luni

Gânduri expirate


După plecări
nu m-am dat în vânt
niciodată
Cineva spunea
că a pleca înseamnă
a muri puţin

Dar şi mai puţin
mă dau în vânt după
plecările mele de luni

Eu nu
eu nu simt că mor
atunci când plec lunea
eu doar
mă simt ca o
corabie în derivă
ca un pământ arid fără ploaie
ca un tren fără şine
ca o floare a soarelui
fără
soare

Eu când plec lunea
am o singură idee
şi aceea fixă –
să mă întorc
cât mai curând

acolo unde
mă simt
ca o corabie navigată
de un căpitan iscusit
ca un pământ roditor
ca o floare
a Soarelui

acolo unde
aflu în mine
Femeia
aceea care iubeşte
fără graniţe
fără ore exacte
fără ceas deşteptător
aceea care
sărută cuminte
tălpile Bărbatului său
şi care i se pleacă
şi îl urmează
pentru
totdeauna...

Slobozia, 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu