Florentina Loredana Dalian

miercuri, 20 august 2014

Moş Crăciun

Gânduri expirate


Ştii
mă gândeam
la mine Moş Crăciun
a venit într-o toamnă
aşa neconvenţional
fără barbă fără haină roşie
doar într-un costum sobru elegant
şi neapărat cu
cravată
n-avea sanie n-avea reni
îmi pare că fusese purtat de un jeep
aşa circulă Moş Crăciun în zilele noastre

Când l-am văzut
mi-a stat o clipă inima-n loc
ce-ai nebuno?
o certam în gând
tot n-ai aflat că
Moş Crăciun nu există?
ea nimic
mă sfida şi pace
Apoi l-am auzit
nu mai ştiu dacă
i-am şi simţit 
atingerea mâinii
parcă cine ce mai putea să ştie

Povestea
nu se termină aici
voiam doar să spun
omenirii întregi că
Moş Crăciun există

De-atunci a rămas în inima mea
ca-ntr-o odaie curată
pregătită
nu nu de oaspeţi
- aceia doar vin apoi pleacă -
pregătită de marea
şi-atât de frumoasa
Iubire

Mă întreb dacă el
ştie
că odăiţa aceea
aparent modestă aparent oarecare
fără briz-briz-uri fără fireturi fără alte
fandoseli
e chiar Sala Tronului

Slobozia, 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu