Florentina Loredana Dalian

sâmbătă, 30 august 2014

Circumstanţă atenuantă

Gânduri expirate




Nu trageţi
în soldaţii neinstruiţi!
Eu n-am învăţat
să mă adresez generalilor
Pe vremea când eram soldăţică
la salutul meu milităresc
ei răspundeau cu săru’mâna
Ce vremuri
tânără frumoasă
că de proastă nu mai vorbim
Unii mai zâmbeau pe sub mustăţi
când mă vedeau căutându-mi de zor
boneta pe la centură
că doar nu era s-o port pe cap
să-mi deranjeze bretonul

Dar eu n-am cunoscut
generali
decât după stele

Doar acum în urmă
unul mai special
s-a-mpiedicat de mine
ce-oi fi căutat în calea lui?
şi-n loc să iau poziţia de drepţi
să salut
să-i spun să trăiţi
m-am fâstâcit neprofesionist
te pomeneşti c-oi fi dat şi din gene
şi l-am salutat
cu
vă iubeeesc!
iar el de emoţie
a uitat să-mi dea trei zile de carceră
în schimb m-a condamnat pe viaţă
la fericire

De-atunci aşa a rămas
ne salutăm în fiece zi
cu te iubesc-ul acela
şi zău dacă nu
face mai mult decât toate
formulele de salut ale omenirii

aşa că vă rog
nu trageţi
nu trageţi în soldaţii neinstruiţi!


Iubirea e o sfântă circumstanţă atenuantă

Slobozia, 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu