Florentina Loredana Dalian

luni, 12 mai 2014

"Mileniul 3" şi "Helis" - întâlnire la Roşiorii de Vede





Sâmbătă, 17 mai 2014,
Asociaţiile Culturale "Mileniul 3" - Roşiorii de Vede şi "Helis" - Slobozia organizează o întâlnire culturală în Sala de Marmură a Casei de Cultură din Roşiorii de Vede.

Vor citi scriitorii: Constantin T. Ciubotaru, Eugenia Dumitriu, Florina Isache, Domniţa Neaga, Mihai Athanasie Petrescu, Sanda Popescu, Ion Scarlat, Gheorghe Vlad -  (Roşiori),
Titi Damian, Florentina Dalian, Florin Ciocea, Carmen Tănase ( Ialomiţa ) şi invitaţii acestora.

 Programul întâlnirii:

 Sâmbătă ,17 mai 2014

11. 30 – Întâlnirea literară a celor două asociaţii...
15. 00 – Expoziţie de sculptură în piatră  – Costel Păun. Locul: Centrul Cultural
16.00 – Expoziţie de pictură – Eugenia Dumitriu – Locul : Sediul Asociaţiei Culturale Mileniul 3.
17. 00- Agapa – Terasa Bisericii Sf. Ioan. Roşiorii de Vede

Duminică ,18 mai.

8.30- Micul dejun
10.00 – Vizită la Casa Memorială “Gala Galaction” – Dideşti, Teleorman
12.00 – Vizită la Casa Memorială “Marin Preda” – Siliştea Gumeşti ...

Agapa  – casa poetei Florina Isache - localitatea Zâmbreasca, judeţul Teleorman


Vă mulţumim pentru invitaţie, dragi roşiori, şi suntem nerăbdători să ne întâlnim! 

2 comentarii:

  1. Am citit pe blogul Florinei Isache despre aventura literară avută de Helis, acolo. Mă bucur pentru voi. Sunteți uniți și nu vă bălăcăriți ca pe la noi. Am fost și eu acum o lună la Târgoviște cu alți scriitori din urbea BUZOIANĂ. Și, de aici din Buzău, cel mai bun prieten, n-a avut cuvinte de apreciere, măcar: direct la coșul de gunoi al istoriei locale (cum îi place lui Dobre titlul) ne-a trimis. Jigodii și zdrențe, japițe și scursori ne-a făcut. Vorba ăluia: cine nu e cu noi... să nu aștepte lauri...
    P.S. Mi-am refăcut toate socotelile: mă retrag din activitatea literară buzoiană, de peste tot: manifestări, întruniri, participări, lansări... le las lor totul. Să se bucure singuri!

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am să înţeleg niciodată aceste orgolii tembele, nici pe purtătorii lor. Oamenii ăştia chiar n-au ce face cu viaţa? Şi de ce să vă retrageţi? E loc sub soare pentru toţi. Eu mă retrag doar de acolo de unde nu mă simt bine. Dar sunt o grămadă de alte locuri în care mă simt minunat. O să postez la noapte şi eu impresiile mele de la Roşiori. Mereu se găsesc oameni cu care se poate "sta la masă". Propun să vă refaceţi iar socotelile.
    Disensiuni există în toate grupurile, nici noi nu suntem perfecţi. Dar se poate trăi (şi mult mai bine!) şi fără bălăcăreală. Cei care bălăcăresc în stânga şi-n dreapta ajung, până la urmă, să vorbească singuri.

    RăspundețiȘtergere