Florentina Loredana Dalian

duminică, 13 aprilie 2014

Ca la o nuntă preafrumoasă


Plângeam ca la sfârşit de lume
şi plânsul acela vorbea despre dureri nemărturisite.
Nu ştiu cine împingea lacrimile afară;
eu nu, eu în niciun caz.

Plângeam ca la o despărţire,
de parcă trenul tocmai plecase din gară,
cu destinaţia infinit,
trăgând după el vagoane de steril –
tot ce-a rămas în urma visului.

Plângeam ca la o înmormântare
la care nu ştii cine e îngropat,
da-ţi pare rău după amărâtul ăla
pentru care nu va mai fi dimineaţă.

Plângeam ca la o nuntă preafrumoasă
în care mireasa nu eram eu;
în care mireasa e întotdeauna cealaltă.

Plângeam şi mi-am zis că pesemne
în clipele-acelea te lepădai de mine
de trei ori ca de satana.

Slobozia, 13 aprilie 2014

În imagine: actriţa Vivien Leigh, în rolul Scarlett O'Hara din filmul "Pe aripile vântului"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu