Florentina Loredana Dalian

sâmbătă, 29 martie 2014

Pupăza din... cireş


Mulţumiri, cu drag!





Aurel Lăzăroiu, Şeful Cenaclului Literar "Mihail Sadoveanu" (din Constanţa) m-a cocoţat pe o creangă. Bine că n-a fost de tei, să fiu pupăza din tei. Nu de alta, dar a mai fost una celebră în literatură. Aşadar, eu sunt... pupăza din cireş. Sau din cais? Sau poate din corcoduş? Vă rog să nu mai spuneţi nimănui că am crescut la ţară. Încă de copil, bunica avea o problemă cu mine, când mă trimitea în grădină să-i aduc verdeaţă, că nu deosebeam mărarul de pătrunjel şi de... morcov:) Aveam veleităţi de gospodină încă de pe-atunci. 
Lăsând gluma la o parte, mulţumesc tuturor celor care astăzi au trimis un gând bun pentru mine şi urări de bine, celor care s-au rugat pentru mine! Am primit frânturi de primăvară din: Slobozia, Călăraşi, Bucureşti, Buzău, Roşiorii de Vede, Constanţa, Sherbrook (Canada), Iaşi, Buşteni. 
Gândul meu bun şi o dedicaţie muzicală cu bulgarul Veselin Marinov. Nu-ş' ce zice acolo, dar spune ceva de dragoste (liubov). Şi eu vă iubesc! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu