Florentina Loredana Dalian

marți, 13 noiembrie 2012

Munteni-Buzău - 130 de ani

Pe unde n-am fost


Miercuri, 07 noiembrie 2012, comuna Munteni-Buzău, din judeţul Ialomiţa, şi-a sărbătorit 130 de ani de existenţă. Îi dorim pe viitor încă mulţi, nenumăraţi şi prosperi!
Nu am putut participa la eveniment (deşi invitată), datorită absenţei mele din ţară. Dar am înţeles (de la reporterul de teren mama, doamna Atena Dimache, care m-a reprezentat), că a fost o sărbătoare frumoasă şi apreciată de participanţi. 
Mulţumesc domnului Primar Florin Stan pentru invitaţie şi pentru acordarea Diplomei de merit. 


Mulţumesc Munteni-Buzău, unde mi-am petrecut parte din anii frumoşi, luminoşi, plini de încredere, formatori, ai copilăriei. 
Mă bucur că acest sat (eu îi spun sat, îmi place mai mult, comuna mă duce cu gândul la Paris) arată din ce în ce mai frumos şi a fost ferit de "prăfuirea" în care au căzut multe dintre satele noastre de la o vreme încoace. 
Munteni-Buzău, pentru mine, se traduce printr-o bătaie de inimă. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu