Florentina Loredana Dalian

joi, 4 octombrie 2012

La Casa Tudorii, 2011

Ce mi-am mai amintit, pe unde viaţa, paşii mi-am mai risipit - 15 octombrie 2011


Apropiatul eveniment ce va avea loc la Oraşul de Floci în 13, 14 octombrie 2012, un festival culinar şi folcloric totdată, mi-a amintit că am fost acolo şi anul trecut. Doamna Creola Buzu, care mi-a făcut anul acesta invitaţia, mi-a spus că are fotografii cu mine de atunci, chiar dacă nu ştie cine le-a făcut. Şi, hotărâtă de fel, mi le-a şi trimis. Mulţumesc, Creola, că mi-ai amintit că am mai îmbătrânit cu un an şi m-am mai îngrăşat cu... 


Cu Doina Roşca, Director al Centrului Cultural "Ionel Perlea"

La plăcinte...

...înainte!

La horă, la fel


Doamnele de la Ghimpaţi, păstrătoare ale tradiţiei

Mamaia trecută de 80 de ani, studiindu-mi atent paşii, spre a mă corecta

Colecţionarul...

...şi studioasa (nu vă spreiaţi! Mimez numai)

Veniţi şi anul acesta la Casa Tudorii





Pentru cei care nu ştiu, Tudora (Teodora Cantacuzino) a fost mama domnitorului Mihai Viteazu, care a trăit multă vreme la Oraşul de Floci, important centru comercial (la vremea aceea) al Ţării Româneşti, situat pe Ialomiţa. Doamna Tudora a devenit ulterior Maica Teofana de la schitul Ostrov de pe Olt şi este înmormântată în pronaosul Bisericii Mănăstirii Cozia, alături de Mircea cel Bătrân.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu