Florentina Loredana Dalian

joi, 13 septembrie 2012

Concurs Naţional de Muzică Bisericească "Lăudaţi pe Domnul!" - etapa eparhială

Ce mi-am mai amintit, pe unde viaţa, paşii mi-am mai risipit - marţi, 11 septembrie 2012



Concertul-concurs a avut loc la Mănăstirea "Sfinţii Voievozi" din Slobozia. Au evoluat: Corul Protopopiatului Olteniţa (dirijor Ştefan Voicu), Corul Protopopiatului Călăraşi (dirijor Del Vasilache) şi Corala Protopopiatului Slobozia (dirijor Pr. Cătălin Stanciu). Fiecare formaţie a interpretat câte trei piese în concurs şi câte trei în afara concursului. Cinste lor! Frumoase prestaţii. Juriul compus din personalităţi marcante în domeniu (Preşedinte Voicu Enăchescu) a desemnat câştigătoare Corala "Sf. Mare Mucenic Mina" a Protopopiatului Slobozia. Felicitări şi succes în etapa următoare (faza mitropolitană, la Bucureşti, în prima jumătate a lunii octombrie)! 

P.S. Vincenţiu -  Episcopul Sloboziei şi Călăraşilor
Corala Protopopiatului Olteniţa



Corala Protopopiatului Călăraşi


Corala Protopopiatului Slobozia


Prof. Dr. Voicu Enăchescu


Un gând: Mi-ar plăcea ca aceste concerte să fie însoţite şi de momente poetice (poezie religioasă, se înţelege). Lumea şi-a pierdut nu doar muzica, ci şi poezia. Să încercăm să i-o redăm! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu